Saturday, March 22, 2008

Zulkifli Nordin

Anak-anak dan Isteri



Rame orang tanya pase family aku. Ni gambar terbaru family aku ambik masa raya di Baling baru-baru ni. Wife aku yang lawa tu Maimun Ahmad..orang Masjid Tanah. She's MBA (Ohio) degree program. Dulu keje..sekarang Menteri Dalam Negeri full time. Anak sulong aku Aqila Zulaiqha (23.03.1995)..now Form 1 di Sek. Kebangsaan Taman Keramat. Dapat 5A UPSR tapi mak dia tak bagi sekolah jauh..anak aku pun tak minat nak gi sekolah asrama. Yang nombor dua Muhammad Amirul Muqimin )23.04.1997)..sekarang Darjah 5..jejeka hensem dalam keluarga aku pase ikut mak dia. Rame minah sekolah sangkut kat dia. Yang ketiga Muhammad Azrul Muqmin..ni hero aku. Geng horse riding aku..dia lagi terer pada aku. Kalu dia buat trot atau canter memang cukop cantik. Sekarang darjah 3 (by the way birthday dia esok 21 Mac). Dua-dua hero aku Sekolah Kebangsaan Taman Keramat 1. The newcomer Aisya Zafira..26.03.2007..next week 1st birthday. Cukop lasak..pase dua-dua ateh dia hero. She's my jewel..very cute..macam bapak dia..hehehe.. adios

No comments: